Gazprom Petrol – Bački Vinogradi
00:00 – 24:00
Da. Po vremenu korišćenja punjača.
DC 75kW = 70.00 din/min(4,200.00/h)
DC 50kW = 50.00 din/min(3,000.00/h)
AC 22kW= 11.66 din/min(700.00/h)
1 x 75 kW CCS
1 x 50 kW CHAdeMO
1 x 22 kW Type 2
1 x AC/DC
DA.
Preko Orion eMobility aplikacije
Neophodna za pokretanje punjenja.
Android Orion eMobility aplikacija
iOS Orion eMobility aplikacija
Ako ste se iz pravca Beograda uputili prema Mađarskoj granici, ovaj punjač je jedan od ukupno dva punjača na ovom putnom pravcu. Iz nekog nepoznatg razloga pravac sever – jug ima daleko više punjača nego jug – sever. Pa tako od punjča Ledy MS-Nova Pazova ili Gazprom-Nova Pazova, koji su veoma blizu jedan drugom, pa sve do prvih punjača u Mađarskoj, ne postoji ni jedan punjač na ovoj strani auto puta osim ovog u Bačkim vinogradima. Ukupna razdaljina je 170km a priključak je smao jedan! Ovo predstavlja veliki problem svima koji putuju iz tog pravca jer oslanjanje na jedan punjač sa jednim priključkom nakon 170km je velika lutrija. Može da ne radi ili da bude zauzet, što će vam pokvariti raspoloženje a možda i napraviti problem za dalje putovanje. Ako zadesite u situaciji da imate mali procenat baterije ovde, prva alternativa vam je Forró Fogadó restoran u Mađarskoj, za koji morate da se isključite sa auto puta. I naplaćuje oko 13€ minimum za 22kW punjanje.
Za punjanje prosečne baterije od 20-80% ne bi trebalo da potrošite više 40-50 minuta. Naravno ako koristite CCS ili CHAdeMO. Mana je jedino što postoji samo po jedan priključak pa obzirom na deonicu puta, lako može biti zauzet. Da se to ne dogodi, iskoristite mogućnost rezervacije 15 minuta ranije sa Orion eMobility aplikacije.
Sam punjač je najmoderniji sa kojim smo se do sada susretali. Ima veliki displej sa mnoštvom korisnih informacija koje možete pratiti tokom punjenja. A sama aplikacija Orion eMobility koja je deo njihove platforme je takođe izuzetno dobro napravljena. O tome ćemo posebno pisati. Ono što je veoma korisno je to da putem aplikacije možete uživo da pratite status punjača. Možete da vidite da li je operativan, zauzet ili slobodan.
Jedina zamerka ovoj stanici za punjenje je cena punjenja. Cena jeste na nivou EU ali je za naše uslove previsoka. I previsoka je ako znamo da je cena struje kod nas znatno niža nego u EU. Takođe naplata po vremenu zauzeća punjača veoma je nepravedna jer prosečna snaga punjenja je značajno manja od maksimalne snage punjača. Ali ostaje da verujemo da će sa rastom konkurencije i ova cena dobiti korekciju.