Gazprom Stari Banovci – A1/E75

00:00 – 24:00
Da. Po vremenu korišćenja punjača.
AC 22kW registrovani korisnik = 15.00 din/min(900.00/h)
DC 50kW registrovani korisnik = 50.00 din/min(3,000.00/h)
1 x 11 kW Type 2
1 x 50 kW CCS
1 x 50 kW CHAdeMO
1 x AC/DC
Nema
DA.
Preko Charge&GO aplikacije ili ako ste registrovani korisnik sa RFID karticom. Prethodno je potrebno pozvati obezbeđenje da oslobodi pristup punjaču.
Neophodna za pokretanje punjenja.
Android Charge&GO aplikacija
Opis u dve reči je „spor i skup“. Za savremena EV 50kW je spor punjač. Ako ste prosečnu bateiju doveli do 10-ak procenata i želite da je dopunite do 80%, taj proces će ovde trajati oko 1h. U novcu to je 3000 dinara. Prednost je što ste na benzinskoj stanici pa možete do toaleta, na kafu…
Naplata punjenja ide po vremenu a ne po kilovatima i kao i na svim Charge&GO punionicama, obavezno da ukradu bar jedan minut. Kao što se na drugoj slici vidi punjenje je zaustavljeno na tačno 5 minuta. A račun je uredno stigao na 6 minuta. Za to vreme napunio sam 3,9kWh. Kada se sve preračuna, cena po kWh je 77 dinara. Za te novce preko puta imate Ledi MS punionicu koja naplatu vrši po kWh i snaga punjenja ide do 350kW. Ako želite snagu od 50kW, cena je 49 dinara/kWh. Dakle gotovo upola jeftinije.
Sve u svemu, na ovu punionicu iz pravca Beograd ima smisla svratiti samo ako ste promašili prethodno isključenje za Novu Pazovu koje vodi do Ledi MS punionice ili ako ne znate da postoji.




Naplata po vremenu je zakonski odredjena u Srbiji za sve, tako da je naplata po kWh Ledi MS čista muljačina…
Zaista ne znam kako oni to papirološki rešavaju. Možda ste u pravu da je muljačina u papirima ali je krajnje pošteno prema korisnicima.
Svakako je poštenije, ne povuče se ista količina energije na svakom punjaču u jedinici vremena. E sad to što smo šuplji kao država i društvo to je naš problem, što kod nas sve mora da se uradi sa 30 godina zakašnjenja, mislim na zakone, pravilnike i ostalu regulativu.