Tesla Model 3 Performance

Već neko vreme se pojavljuju informacije o najsnažnijem izdanju modela 3 a sada imamo i zvanične informacije. Model 3 je restilizovan krajem prošle godine ali nije doneo ništa novo na polju performansi. Izvršene su određene izmene spolja i iznutra ali „pod haubom“ ništa novo.
Najagresivnija izvedba model 3, Performance rešava i te zamerke obožavatelja.


Performance modifikacija donosi nešto agresivniji dizajn branika sa istaknutim razdelnikom i difuzorom, zajedno sa drugačijim spojlerom koji dodatno naglašava sportski karakter. Međutim, ovi elementi nisu samo estetski dodaci; oni su deo sistema koji poboljšava aerodinamiku vozila. Ukratko, ovaj paket aerodinamičkih promena smanjuje otpor vazduha za 5% i uzgon za čak 36%. Što se tiče unutrašnjosti, glavna razlika između Performance verzije i standardne je u prednjim sedištima koja su opremljena ozbiljnijom bočnom potporom, proširenim električnim podešavanjima, grejanjem i ventilacijom.

Najnovija verzija Modela 3 donosi novi sistem električnog pogona sa dva motora, čime su značajno poboljšane performanse. Kompanija je objavila da je kontinuirana snaga porasla za 22%, dok je vršna snaga povećana za 32%. Takođe, maksimalni obrtni moment je povećan za 16%, dok je istovremeno potrošnja energije smanjena za 2%.
Ove promene su rezultovale ukupnom snagom elektromotora od 517 PS i obrtnim momentom od 741 Nm. Sve ovo trebalo bi da obezbedi Performance Modelu 3 da do 100km/h stigne za manje od 3 sekunde. Maksimalna brzina je povećana na 262 km/h, dok je domet sa jednim punjenjem baterije 476 kilometara prema američkom EPA protokolu. U praksi je ovo najverovatnije oko 400km kao i kod prethodnih modela. Ali za automobil koji ubrzava ispod 3 sekunde do 100, ovo je više nego dovoljno.

Tesla Model 3 Performance – promo video

Teslin Model 3 Performance nije dobio samo jači pogonski sklop, već i modifikovanu šasiju koja donosi značajne promene u voznim karakteristikama. Nova konfiguracija uključuje lakše i čvršće opruge u ogibljenju, dok adaptivni amortizeri omogućavaju tri režima rada – Standard, Sport i Track. Takođe, sistem stabilizacije je optimizovan sa više slobodnih podešavanja, a rekonfigurisana raspodela pogonske sile sa fokusom na zadnju osovinu obećava dinamičnu vožnju i uzbudljivo rukovanje.
Kada su u pitanju kočnice, Model 3 Performance sada koristi izdržljivije pločice, dok su točkovi sa 20-inčnim naplacima opremljeni specijalnim pneumaticima Pirelli P Zero 4. Ovi pneumatici kombinuju povećano prijanjanje sa smanjenim otporom kotrljanju.

Prednarudžbe za ažurirane limuzine Tesla Model 3 Performance su već otvorene u SAD, počevši od 53 000 dolara, bez dodatnih troškova, kao i bez obračunatih poreskih olakšica.

You may also like...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Enter Captcha Here : *

Reload Image